Zwroty i reklamacji
1. Zwroty
1.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
1.2. Towar powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, kompletny, w oryginalnym opakowaniu.
1.3. Koszt zwrotu przesyłki ponosi Klient (chyba że sklep ustali inaczej).
1.4. Zwrot należności następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu.
2. Reklamacje
2.1. Wszystkie produkty objęte są odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu rękojmi oraz ewentualną gwarancją producenta.
2.2. Reklamację należy zgłosić mailowo lub pisemnie, podając dane zamówienia i opis wady.
2.3. Sklep rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
2.4. W przypadku uznania reklamacji Klient ma prawo do naprawy, wymiany towaru, obniżenia ceny lub zwrotu należności.